شناسهٔ خبر: 58163 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مشکل پارکینگ «ملت» امسال هم قطعی است/ پارسال مشکل اینترنت نداشتیم

مریم جلالی مدیر پردیس سینمایی «ملت» عنوان کرد که این سینما برای میزبانی اصحاب رسانه در جشنواره فیلم فجر «قطعا» امسال هم مشکل پارکینگ خواهد داشت.

مشکل پارکینگ «ملت» امسال هم قطعی است/ پارسال مشکل اینترنت نداشتیم

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مریم جلالی مدیر پردیس سینمایی ملت درباره آماده سازی پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه ها در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: این روزها مشغول انجام آخرین مراحل آماده سازی این سینما برای نمایش هرچه بهتر آثار سینمایی هستیم اما باید بپذیریم این سینما بهترین کیفیت صدا و تصویر را دارد به طوری که در ابتدای دی ماه وقتی اصغر فرهادی برای یک اکران خصوصی به این پردیس آمده بود از کیفیت صوت و تصویر این سینما شگفت زده شده بود اما تمام تلاش ما برای نمایش هرچه بهتر آثار حاضر در این رویداد است.

وی درباره اینکه سال گذشته مشکلاتی همچون پارکینگ و اینترنت در پردیس ملت وجود داشت، عنوان کرد: امسال هم قطعا مشکل پارکینگ وجود دارد چرا که مشکل از شلوغی و ترافیک تهران است نه پردیس ملت ضمن اینکه ما نمی توانیم پارکینگ خلق کنیم مگر دوستان وقتی به امامزاده صالح می روند مشکل پارکینگ ندارند؟ بنابراین این موضوع نشان می‌دهد این مشکل در تهران فراگیر است.

جلالی درباره مشکل اینترنت این سینما هم اظهار کرد: ما سال گذشته مشکل اینترنت نداشتیم بلکه این مشکل مربوط به آنتن دهی موبایل خبرنگاران بود بنابراین سرعت اینترنت های ما پایین نبود اصلا باید بگویم ما برای هر خبرنگار ۲ و نیم گیگ اینترنت در نظر گرفته بودیم ولی با توجه به اینکه آنتن دهی گوشی خبرنگاران در طبقه های زیرین ضعیف بود آنها نمی توانستند به اینترنت دسترسی پیدا کنند ضمن اینکه دارندگان سیم کارت یکی از اپراتورها دچار مشکل در این زمینه بودند و بقیه مشکلی نداشتند. با این حال تلاش می کنیم این موضوع حل شود.

مدیر پردیس ملت در پایان درباره توافقات مالی این سینما با برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: این طبیعی است که پردیس ملت برای برگزاری این جشنواره پول دریافت کند به هر حال تمام سالن های این پردیس به مدت ۱۰ روز در اختیار این رویداد قرار می گیرد در حالی که اگر ما روال طبیعی خودمان را پیش می گرفتیم و اقدام به بلیت فروشی می کردیم می توانستیم به درآمد برسیم. مگر پردیس سینمایی آزادی بلیت فروشی نمی کند و از این طریق به درآمد نمی رسد؟ بنابراین این یک روند طبیعی و منطقی است که ما برای برگزاری جشنواره پول دریافت کنیم با این حال باز هم تاکید می کنم که تلاش ما برای ارایه یک کیفیت مطلوب و برگزاری هرچه بهتر جشنواره است.

نظر شما