شناسهٔ خبر: 58831 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«روایت دوم» منتشر شد

کتاب نقد ادبی داستان کوتاه و رمان روایت دوم به کوشش سعید ناظمی و با همکاری فریبا عابدین‌نژاد و مژده شیرزاد و از سوی نشر شبچراغ در ۱۳۶ صفحه منتشر شد.

«روایت دوم» منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  روایت دوم نخستین کتاب از انجمن نقد ادبی روایت دوم است که با راهنمایی‌های حسین ورجانی منتشر می‌شود. این کتاب شامل نقدهای ادبی منتشر شده و منتشر نشده برخی داستان‌های کوتاه و رمان‌های مطرح ایرانی است که در کارگاه‌های آموزشی انجمن روایت دوم شکل گرفته است.

در پشت این کتاب و به قلم سعید ناظمی آمده است: «روایت‌ها ناگفته‌های زیادی دارند. بخشی از آن در سپیدی کاغذ آشکار می‌شود و  برخی دیگر در هزارتوی کلمات، نوشته‌ها و اندیشه‌ها. این نقب در ژرفای کلمات است که گره‌های ناگفتنی داستان‌ها را باز می‌کند. آئینه‌ای می‌شود برای بازتاب یک تفکر، یک اندیشه و یک جهان‌بینی تازه. از این روست که هر ذهن هزار راه نرفته را می‌کاود تا مسیر درست را بیابد و به واقع روایت دوم از این دست است. رجوع به ناگفته‌ها و نانوشته‌ها و گشودن افقی جدید در اذهان و افکار.»


مجموعه داستان «رنگ‌ها با آدم حرف می‌زنند» و مجموعه غزل «رقص باد صبا» دو اثر نوشتاری سعید ناظمی است. در سال ۹۸ نیز از این نویسنده دو کتاب «وصال عاشقانه» (ترکیب‌بند عاشورایی) از سوی نشر لمپا و «۴ مقاله» (چهار مقاله با موضوع علوم ارتباطات) توسط نشر شالان به بازار نشر می‌آید.      
   
 

نظر شما