شناسهٔ خبر: 59488 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وام دانشجویی بیش از ۲ برابر می‌شود/حمایت مجمع خیرین از دانشجویان

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هفته آینده برای تسهیل وام شهریه دانشجویی با یک بانک جدید تفاهم نامه امضا خواهیم کرد و همچنین در سال تحصیلی جدید وام دانشجویی بیش از ۲ برابر افزایش می یابد.

وام دانشجویی بیش از ۲ برابر می‌شود/حمایت مجمع خیرین از دانشجویان

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدرضا زمانی از تشکیل مجمع خیرین خبر داد و گفت: یکی از کارهای خوب دانشگاه پیام نور تشکیل مجمع خیرین است تا از دانشجویان بی بضاعت حمایت کند؛ این موضوع در حالی است که دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد ریال وام با کمترین کارمزد از بانک‌های طرف قرارداد دریافت کرده‌اند و در سال تحصیلی جدید نیز وام دانشجویی افزایش ۲ برابری خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم رونق تولید در عرصه‌های دانشگاهی ادامه داد: اگر همه دانشگاه‌ها معیار فعالیت و حرکت علمی خود را به مقوله رونق تولید اختصاص دهند به عقیده من نیمی از راه رسیدن به دانشگاه نسل سوم را پشت سر خواهند گذاشت چراکه نتایج عمده فعالیت‌های مراکز علمی و دانشگاه‌ها نه تنها برای خودشان بلکه برای عموم جامعه نیز ملموس خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود ۴۹ هسته نوآور در ۱۰ مرکز نوآوری گفت: کیفیت و سرعت فعالیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه با عملکرد مطلوب ۲۲ مرکز رشد و ۱۲۰ هسته فناور و همچنین راه اندازی ۳۹ کارگاه آموزشی در ترویج کارآفرینی افزایش یافته است.

زمانی ادامه داد: یکی از گام‌های مثبت دانشگاه پیام نور برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان، انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف و متنوع با نهادهایی مانند: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه پیام نور رسیدن به دانشگاه نسل سوم است، افزود: گام‌های خوبی را در حوزه‌های مهارتی، کارآفرینی و علمی و پژوهشی برداشته‌ایم که در آینده‌ای نزدیک نتایج آن می‌تواند در کمک به نیازهای اساسی کشور مؤثر باشد.

نظر شما