شناسهٔ خبر: 59644 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد / انجام مصاحبه تا ۱۰ مرداد

مصاحبه داوطلبان ۳۳ رشته دوره‌های با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۲ تیر ماه آغاز شد.

مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد / انجام مصاحبه تا ۱۰ مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان دعوت شده به مصاحبه ۳۳ رشته اعلام شده که نسبت به ثبت‌نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.net از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

مصاحبه ۳۳ رشته دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)، تمام سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تألیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام در جشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

نتایج تمام رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

همچنین امکان اقامت در هتل فرهیختگان برای دعوت شدگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است و داوطلبانی که از اقصی نقاط کشور به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به تهران سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل فرهیختگان دانشگاه واقع در واحد علوم و تحقیقات اقامت کنند.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دوره دکتری تخصصی که نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه علمی اقدام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس azmoon.net نسبت به ثبت نام جهت استفاده از این امکانات اقدام کنند.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما