شناسهٔ خبر: 59985 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«یک جشن بی‌کران» همینگوی سریال می‌شود/ خاطرات نویسنده روی آنتن

سریالی با اقتباس از کتاب ارنست همینگوی با عنوان «یک جشن بی‌کران» ساخته می شود.

«یک جشن بی‌کران» همینگوی سریال می‌شود/ خاطرات نویسنده روی آنتن

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  کتاب خاطرات ارنست همینگوی با عنوان «یک جشن بی‌کران» که در فارسی با عنوان «پاریس جشن بی‌کران» منتشر شده است، به زودی در قالب سریال ساخته می شود.

ویلیج رودشاو انترتینمنت گروپ، ماریل همینگوی، جان گلداستون و مارک روزن قرارداد تهیه سریالی بر مبنای این کتاب خواندنی را که اولین بار سال ۱۹۶۴ و پس از درگذشت نویسنده منتشر شد، امضا کردند.

در این کتاب جزییاتی از زندگی همینگوی در حالی که روزنامه‌نگاری جوان در پاریس بود، روایت شده است. او در این دوره در دهه ۱۹۲۰ تازه با هدلی ریچاردسون همسر اولش ازدواج کرده بود. چهره‌های مشهور دنیای هنر و فرهنگ آن زمان از جمله اسکات فیتزجرالد و همسرش زلدا ، آلیس بی.توکلاس، گرترود استاین و جیمز جویس در این کتاب حضور دارند.

ماریل نوه همینگوی گفت از ۱۱ سالگی و وقتی با پدرش به پاریس رفت، این کتاب را خیلی دوست می‌داشت.

وی عنوان کرد که این کتاب را با پدرش می‌خوانده و او توضیحاتی درباره زندگی پدربزرگش، جایی که زندگی‌ می‌کرد، رستورانی که می‌رفت؛ چگونگی نوشتنش و رویاهایش برای بدل شدن به یک نویسنده بزرگ به او می‌داد.

ماریل همچنین از عشق زیاد پدربزرگش به مادربزرگش هدلی و ... یاد کرده است.  

ماریل همینگوی ۵۷ ساله و بازیگر است. او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرده و نامزدی گلدن‌گلوب و بفتا را برای بازی در «منهتن» وودی آلن در کارنامه دارد.   

نظر شما