شناسهٔ خبر: 60005 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قیمت جدید ترین قیمت های پارچه مبلی و مبل شویی

بسته به دکوراسیون داخلی خود، شما می توانید پارچه های مبلی کلاسیک، مدرن، سلطنتی و ... را در جدیدترین طرح ها انتخاب نمایید.

مبل شویی یکی از اموری است که به طور میانگین هر خانواده سالی یکبار به آن می پردازد. برخی از خانواده ها مبل شویی را خود اجرا می کنند اما گروهی دیگر این امر را به شرکت های خدمات منزل و یا برخی به قالیشویی واگذار می کنند.

نکته مهم: سعی کنید زمانی که هر گونه لکه روی مبل هایتان ایجاد می شود اعم از لکه انواع نوشیدنی، لکه چربی، لاک، خون و ... خودتان سریعا اقدام به مبل شویی نمایید تا لکه به تار و پود پارچه نفوذ نکند. زیرا پس از گذشت مدت زمانی دیگر قادر به پاک کردن لکه نمی باشید و مجبور می شوید برای ازبین بردن آن توسط کارخانه ها اقدام به مبل شویی نمایید.

گاهی ممکن است شدت لگه های موجود بر روی مبل به گونه ای باشد که حتی شرکت ها و یا کارخانه های مبل شویی قادر به از بین بردن آن ها نباشند و یا بخواهید اقدام به تغییر دکوراسیون داخلی کنید در این صورت شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر به تعویض پارچه های مبلی خود بپردازید که به آن رویه کوبی مبل می گویند.

قیمت بهترین پارچه های مبلی در بازار تهران

شاید شما هم در فکر تعویض پارچه مبلی خود باشید و یا بخواهید برای مبل های جدید خود پارچه مبلی اتخاب کنید اما زمانی که وارد فروشگاه ها یا گالری های پارچه مبلی می شوید با قیمت های متفاوتی رو به رو خواهید شد و از خرید آن منصرف می شوید!

قیمت پارچه مبلی بسته به قدیمی و یا جدید بودن پارچه می تواند متفاوت باشد:

قیمت پارچه مبلی جدید همانطور که از نام آن پیداست ممکن است به دلیل داشتن طرح های جدیدتر و به روز تر بالاتر باشد. بسته به دکوراسیون داخلی خود، شما می توانید پارچه های مبلی کلاسیک، مدرن، سلطنتی و ... را در جدیدترین طرح ها انتخاب نمایید.

دلیل دوم که می تواند قیمت پارچه مبلی جدید را بالاتر ببرد جنس پارچه می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت های روزافزون در صنعت پارچه سازی واضح است که پارچه هایی با کیفیت بالاتر و قیمتی بیشتر روانه بازار خواهد شد.

دلیل سوم که می تواند قیمت پارچه مبلی جدید را افزایش بدهد واردات پارچه مبلی می باشد. اگر پارچه تولید داخل باشد مشخص است که قیمت پارچه مبلی جدید کمتر می باشد اما اگر پارچه ها از کشورهای دیگر وارد شوند نظیر ترکیه، ایتالیا و ... با توجه به هزینه های گمرک، مسافت و ... به طبع قیمت پارچه مبلی جدید بیشتر خواهد شد.

رویه کوبی مبل روشی درست برای مبل های خراب است؟

رویه کوبی مبل یکی از حساس ترین و ظریف ترین مراحل تعمیر مبل می باشد که هزینه بیشتری نیز به خود اختصاص خواهد داد.

برای اقدام به رویه کوبی مبل سعی کنید از تعمیر کاری ماهر و مجرب استفاده نمایید، زیرا دوخت و تمیزی پارچه مبلی اولین چیزی است که به چشم می آید.

همچنین برای اقدام به رویه کوبی مبل می توانید پارچه مبلی را خود شما متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب نمایید و یا مسئولیت آن را بر عهده تعمیرکار مبل قرار دهید و یا در مورد جنس پارچه ها و انتخاب آن ها از تعمیر کار مشورت خواهید.

توجه نمایید که قبل از اقدام به رویه کوبی مبل در مورد قیمت نهایی با تعمیرکار به توافق برسید سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

هزینه رویه کوبی مبل چقدر است؟

دستمزد رویه کوبی یکی از پر هزینه ترین فعالیت ها برای تعمیر مبل است. که بستگی به 2 مورد دارد.

  1. نوع و متراژ پارچه ای که برای رویه کوبی استفاده می شود
    این هزینه برای یک دست مبل 7 نفره است. یا یک مبل 7 نفره را در نظر بگیرید که در پشت مبل هم از پارچه استفاده شده. کاملا منطقی است که هزینه دستمزد رویه کوبی یک مبل که در پشت آن پارچه استفاده نمی شود از مبلی که در پشت آن پارچه استفاده شده است، بیشتر شود.
  2. حرفه ای بودن تعمیر کاری که رویه کوبی را انجام می دهد.

در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از پارچه های گران قیمت برای رویه کوبی، بهتر است تعمیر کار حرفه ای این کار را انجام دهد. که در پایین به شما برای تشخیص دادن یک تعمیر کار حرفه ای کمک خواهیم کرد.

آیا هر مبلی را باید تعمیر کرد؟

کاملا مشخص است که جواب این سوال خیر است. می توانیم با در نظر گرفتن موارد زیر، جواب این سوال که آیا مبل شما ارزش تعمیر دارد یا خیر؟ مشخص شود.

در صورتی که ساختمان مبل شما یا به صورت درست تر کلاف مبل شما کیفیت خوبی داشته باشد، می توان گفت که تعمیر مبل شما کار درستی است ولی در غیر این صورت یا پس از تعمیرات مبل، مبل کیفیت خود را به زودی از دست خواهد داد و فقط برای یک مدت کوتاهی مبل شما ظاهر خوبی دارد و یا هزینه بیشتری نسبت به خرید یک مبل جدید بابت تعمیرات مبل خود باید پرداخت کنید.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل به تعمیر مبلی که کلاف خوبی ندارد، هزینه زیادی بابت پارچه مبلی خود پرداخت نکنید و در مقابل هزینه خوبی بابت پارچه خود در زمانی که مبل شما از کلاف خوبی برخوردار است پرداخت کنید چون پس از تعمیر مبل خود، یک مبل کاملا سالم و نو دارید که می تواند چندین سال برای شما قابل استفاده باشد.

نظر شما