شناسهٔ خبر: 60226 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

همه چیز در ارتباط با تفریحات شبانه تایلند

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است. این کشور با شهرهای ساحلی و جزایر زیبایی که دارد یکی از بهترین مکان های گردشگری در قاره ی آسیا است. میتوان گفت در کشور تایلند برای هر فردی با هر سلیقه ایی مکانی موجود است و تقریبا تمام کسانی که به تایلند سفر می کنند مشتاق سفر دیگری به این کشور می باشند. آب وهوای این کشور بسیار متغییر است با این وجود می توان در هر فصل از سال به این کشور سفر کرد اما بهترین فصل برای سفر به این کشور اوایل فصل زمستان است. در این فصل هوا خنک و شرایط جوی مساعدی برای تمام سواحل این کشور به وجود می آید که می توانید از ساحل آن لذت ببرید. از تفریحاتی که می توان در این کشور به انجام آن ها پرداخت حمام آفتاب، غواصی، قایق سواری و... نام برد. علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره شد بعضی از تفریحات است که در شب انجام می شود. در ادامه قصد داریم این تفریحات را به طور ویژه بررسی کنیم. برای سفر به این کشور رویای فقط کافی است یک بلیط هواپیما خارجی تهیه کنید.

شرکت های معتبر هواپیمایی برای سفر به تایلند :

بلیط هواپیما ماهان

بلیط هواپیما تابان

بلیط هواپیما ایران ایر

شهر بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است که در جنوب این کشور واقع شده است. این شهر نزدیک به خلیج تایلند قرار گرفته و از بین این شهر رودخانه بزرگ چائو فرایا گذر میکند و به این شهر زیبایی و روح خاصی بخشیده است. می توان گفت این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر تایلند است که می تواند تفریحات شبانه بی نظریی در تایلند را برای شما رقم بزند.

یکی از جذاب ترین مناطق  برای گردشگری در این شهر منطقه فراناکون می باشد،  که درست در کنار رودخانه واقع شده. هتل ها و رستوران های محشری را برای پذیرایی از گردشگران دارد. میتوانید لحظات شبانه خود را در کنار رودخانه شهر پیاده روی کنید، بهترین رستوران ها پیدا کنید و از کاخ اعظم شهر و معابد تاریخی آن دیدن کنید. محله ها و بازارهای سنتی بانکوک و محله چینی ها از دیگر جاهای دیدنی این شهر زیبا به خصوص در شب است. اگر برای گذراندن تفریحاتی شبانه در این شهر مشتاق هستید فقط کافی است  یک بلیط هواپیما بانکوک تهیه کنید.

پاتایا

 یکی دیگر از شهرهای محبوب  تایلند پاتایا می باشد که  فاصله ی آن با پایتخت زیبای این کشور، یعنی بانکوک  100 کیلومتراست. با انتخاب پاتایا برای سفر در واقع شهری شلوغ پرهیاهو و جذاب پیش روی شما است، که با طبیعت دیدنی و دریای جذاب و نیلگون سفری به یاد ماندنی برای شما رقم میزند. باید گفت پاتایا فقط به علت تفریحات آبی و ساحل معروف نیست بلکه این شهر به علت  جاذبه های متفاوتی هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران است. ازجاذبه های متفاوت این شهرمی توان به مراکز خرید بزرگ، بازار شناور و سنتی، معبد های  بودایی، پارک  آبی و موزه ی هنری اشاره کرد. لازم به ذکر است خرید کردن در شب و همینطور دیدن جاذبه هایی مانند پارک آبی در شب لذتی ویژه و خاص دارد. اگر قصد سفر به پاتایا را دارید از آن ها غافل نشوید. 

 شما با دیدن از پاتایا مانند این است که به شهرهایی مثل سن پترزبورگ روسیه، چیمکند قزاقستان، ووهان، چینگ دائی و ژانگجیاجی چین سفرکرده اید می توانید همین امروز با خرید بلیط هواپیما پاتایا خود را به سفری به یاد ماندنی دعوت کنید.

 سوکوتای

 از تاریخی ترین شهرهای تایلند استان سوکوتای است. که درقرن13  نزدیک به امپراتوری خمر بنا شده است این شهر اولین پایتخت کشورتایلند بوده و خرابه ‌های قدیمی زیادی دارد، یونسکو پارک تاریخی و معبد مذهبی سوکوتای را به عنوان میراث جهانی معرفی کرده است. در این شهر تاریخی  شباهنگام  می توان تفریحات زیادی برای انجام داشت از جمله بازدید از موزه ملی رمخنگن،  پارک ملی رام‌خامهنگ ، پارک ملی سری ساچانالی ، کاخ سلطنتی و...

کرابی

پارک های ملی اطراف این شهر را پرکرده و از 80 جزیره کوچک تشکیل شده است. همانطور که از اسمش پیدا است واقع شده در دهانه رودخانه کرابی است و آنچه که می تواند این شهر را برای شما دیدنی کند رالی در شب است که می تواند یکی از تفریحات شبانه بسیار جذاب باشد. هات ناپهارت ترا، آو نانگ ،پارک ملی جزیره فیفی ازدیگر دیدنی های کرابی است. همچنین قسمتی از تفریحات آخر روز تایلندتان را میتوانید به تماشای پرندگان هنگام غروب اختصاص دهید، قایق سواری و موج سواری در شب را هم از دست ندهید.

نونگ خای

 این شهر همواره میزبان جشنواره ها زیادی در طول سال است و چیزی که باعث شده این شهر به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید تبدیل شود معابد خیره کننده و مناظر وسیع برروی رودخانه نونگ خای است تصور دیدن این مناظر درشب می تواند حیرت انگیزباشد، بازدید از پارک مجسمه ای سالا کاکو با داشتن مجسمه های بزرگ ویسونو، بودا و شیوا یکی ازدیدنی های مخصوص شب نونگ خای می باشد.

پوکت

یکی از رویایی ترین ها و افسانه ای ترین مقاصد توریستی شهر پوکت است که در جنوب غرب  تایلند  قرار گرفته، پیشنهاد می کنیم شب های خود در سواحل شنی زیبا و گسترده ی آب های زلال پوکت بگذرانید.

پوکت سواحل زیادی داردازجمله ساحل کارون، ساحل کامالا و ساحل پاتونگ همچنین جنگل های وسیع نارگیل، جنگل های سبز گرمسیری از دیدنی های این شهر است یکی از تفریحاتی که باعث می شود که پوکت رویایی ترین باشد داشتن بانجی جامپینگ است. برای دیدن این شهر بلیط هواپیما پوکت بگیرید.

هوآ هین

هوامین یک روستای ماهی گیری بوده، که درزمان پادشاهی راما در دهه 1920 به عنوان اولین ساحل تفریحی تایلند شناخته شد، آبشارهای زیاد و غارهای جالبی که در این منطقه وجود دارد گزینه ی خوبی برای ماجراجویی های شبانه شما است. اگر می خواهید مکانی برای لذت بردن از غروب خورشید در آخرین ساعات تفریحات خود در تایلند پیشنهاد ما برای شما تپه های کائو تکیاب است.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 2 1

  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۶کاشت مو 0 0

    سلام روزتون بخیر تندرستی
    واقعا لذت بخش بود هم سایتتون هم این قسمت
    خواستم نظری بزارم تا خستگییتون در بره 
    خداقوت
    
    
                                

نظر شما