شناسهٔ خبر: 60987 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح سالن‌های جدید پردیس «ملت» تا دهه فجر ۹۸ / اینترنت تقویت شد

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» از افزایش ظرفیت پردیس سینمایی «ملت» از سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بازسازی و تجهیز آن در تمامی بخش‌ها تا دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح سالن‌های جدید پردیس «ملت» تا دهه فجر ۹۸ / اینترنت تقویت شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در گفتگویی درباره آخرین وضعیت تجهیز پردیس سینمایی ملت به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی اصحاب رسانه در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: پردیس سینما گالری ملت در سال ۱۳۸۷ با ۴ سالن به ظرفیت ۲۶۵ صندلی، یک سالن کوچک VIP با ظرفیت ۳۰ صندلی و در مجموع با ظرفیت ۱۰۹۰ صندلی افتتاح شد که با توجه به سازه منحصر به فرد، طراحی خاص و همچنین عدم وجود مراکز تجاری در این بنا و مجاورت با بوستان ملت یکی از مهمترین مراکز فرهنگی _ سینمایی کشور محسوب می‌شود.

مساعدت شهردار برای حل معضل پارکینگ

وی افزود: به دنبال حل معضل پارکینگ این مجموعه پس از سالیان طولانی با دستور و مساعدت شهردار تهران و معاونت فنی و عمرانی ایشان از اردیبهشت ماه سال جاری بازنگری، توسعه و بازسازی این پردیس سینمایی در دستور کار موسسه تصویر شهر قرار گرفت که در حال حاضر بیش از هشتاد درصد عملیات عمرانی آن انجام  و به زمان افتتاح سالن‌های جدید نزدیک شده است. همچنین این مجموعه علاوه بر در اختیار داشتن بهترین امکانات نمایش با تجهیز شدن به سیستم نمایش Dcinema و صدای دالبی در کلیه سالن‌ها؛ هم مورد توجه مخاطبان خود بوده و هم تهیه‌کنندگان و سینماگران از کیفیت صدا و نمایش فیلم‌هایشان در این پردیس همواره رضایت داشته اند.

میرزاخانی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ با توجه به وظیفه سازمانی موسسه تصویر شهر مبنی‌بر توسعه و تجهیز فضا و امکانات نمایشی پردیس‌های تابعه، بررسی‌های به عمل آمده و مشورت‌های گرفته شده از مهندسان، طراحان و معماران داخلی به نحوی که مشکلی در فضاهای باز و گرافیک محیطی این سازه ایجاد نشود، ۷ سالن دیگر به ظرفیت نمایش پردیس اضافه شد که در مجموع ظرفیت پردیس ملت به  ۱۸۱۵ صندلی افزایش یافت.

این مدیر فرهنگی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات مجموعه عدم برخورداری از فضای پذیرایی و همچنین پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها بود که با احداث فودکورت ملت با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طبقه مثبت ۲ با ظرفیت ۸۰۰ نفر و افتتاح آن همزمان با هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در تیرماه سال جاری یکی دیگر از معضلات این مجموعه مرتفع شد.

میرزاخانی درباره فضای نمایشگاه و گالری نیز بیان کرد: گالری پردیس نیز بازسازی و به نورپردازی حرف‌ه‌ای مجهز شده است.

افزایش ظرفیت سالن‌ها و تقویت اینترنت

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره بازسازی سالن‌های موجود در پردیس ابراز کرد: در رابطه با سالن‌های موجود، در هر سالن ۲۰ صندلی به ظرفیت کنونی اضافه و نورهای داخلی و سایر امکانات نیز بهسازی شده است.

وی در ادامه گفت: با تغییر کلی ساختار اینترنت این مجموعه در حال حاضر امکان برقراری ارتباط اینترنتی در تمامی طبقات و فضاها فراهم شده و به منظور تقویت آنتن تلفن‌های همراه با شرکت‌های مهم در این باره مکاتبه و هم اکنون زیر ساخت آن در مجموعه تعبیه شده است.

میرزاخانی در پایان از تسهیلات ویژه به مخاطبان درباره رفت و آمد به این مجموعه خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده با شرکت تاکسی اینترنتی، به هر کدام از مخاطبانی که بلیت فیلم مورد نظر خود را به صورت آنلاین از وب سایت پردیس ملت به نشانی www.cinemamellat.com و یا به‌صورت حضوری در گیشه سینما خریداری می‌کنند، کد تخفیف اسنپ از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد ارائه می‌شود.

در پایان یادآوری می‌شود که امکانات فوق همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران امسال رسما افتتاح و به ناوگان اکران افزوده خواهد شد.

نظر شما