شناسهٔ خبر: 61583 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش بینی ۲۳۰ میلیارد تومان وام دانشجویی برای نمیسال دوم تحصیلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت انواع وام های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیش بینی شده است.

پیش بینی ۲۳۰ میلیارد تومان وام دانشجویی برای نمیسال دوم تحصیلی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ناصر مطیعی در گفتگویی درباره پیش بینی وام های دانشجویی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: برای نیمسال دوم حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تمام وام های دانشجویی پیش بینی شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همین حدود هم برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیش بینی شده بود که حدود ۹۸ درصد آن پرداخت شده است. البته بخشی از فهرست های ارسالی وام باقی مانده است که آن نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش مهر، ثبت‌نام وام‌های ضروری، مسکن، ودیعه مسکن، زیارت، ازدواج، شهریه دانشگاه دولتی و پیام نور، ضروری ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری، و وام شهریه دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی در نیمسال دوم از پانزدهم بهمن ماه ۹۸ آغاز شده و تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است.  

اولویت پرداخت وام با لیست‌هایی است که فرایند ثبت نام تا تایید را زودتر سپری کرده باشند بنابراین اهتمام بر پرداخت وام تا پایان اسفندماه سال ۹۸ برای دانشگاه‌هایی است که لیست خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ارسال کرده باشند تا بر اساس منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان در اولویت پرداخت وام قرار گیرند.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان از تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال جاری تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است و تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود فقط در سامانه دانشجویی باید اقدام کنند.

نظر شما