شناسهٔ خبر: 62934 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری سراسری با انتخاب سبز

بی تردید جواب هایی که به این سوال مهم داده می شودمتفاوت خواهد بودو هرفرد ازدریچه ی نگاه خودش به آن می نگرد اما اگرشما داوطلب کنکوری هستید و هنوز برای انتخاب نوع مشاوره دودل هستید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها بخوانید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

بی تردید جواب هایی که به این سوال مهم داده می شودمتفاوت خواهد بودو هرفرد ازدریچه ی نگاه خودش به آن می نگرد اما اگرشما داوطلب کنکوری هستید و هنوز برای انتخاب نوع مشاوره دودل هستید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها بخوانید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

ما از نظر سرعت دسترسی به مشاور، درمشاوره غیرحضوری باتوجه به اینکه شاید می توانیم هرلحظه به مشاور دسترسی داشته باشیم و با ارسال پیام یا تماس، سوالمان را از او بپرسیم نسبت به مشاوره حضوری کار راحت تری داریم و این یک مزیت است، برای مثال شما امکان دارد ساعت 12 شب سوال مهم و فوری برایتان پیش بیاید و دراین ساعت امکان مراجعه به دفتر مشاورتان برای شما ممکن نباشد و در این مواقع اگر مشاورتان قبول کرده است که مشاوره ی غیرحضوری دارد و هرلحظه پشتیبان شماست می تواند پاسخ سوال شما را بدهد.

مزیت دومی که می توانیم برای مشاوره ی غیرحضوری عنوان کنیم این است که مشاوره غیرحضوری فاصله ها را حذف میکند و یک داوطلب می تواند از دورترین نقاط کشور به یک مشاورخوب وصل شود و ازاو، بااطمینان خاطر مشاوره بگیرد درصورتی که درمشاوره ی حضوری شاید این داوطلب نمی توانست به خاطر دوری راه، در نوبت های پی درپی به مشاور مراجعه داشته باشد.

مزیت دیگر مشاوره ی غیرحضوری این است که شما می توانید مطالب بیشتری از مشاورتان دریافت کنید، برای مثال یک مشاور شاید نتواند دریک مشاوره ی نیم ساعته تمام مطالب مهم و ضروری را باشما مطرح کند ولی او می تواند همین مسائل را درقالب فایل های متنوع صوتی و تصویری درفضاهای مجازی باشما به اشتراک بگذارد و شما ازمطالب بیشتری استفاده کنید.

از مزیت ها و خوبی های مشاوره ی غیرحضوری چندمورد برایتان آوردیم که صد البته موارد دیگری نیز می توانستیم برایتان بنویسیم اما به خاطر اینکه مطلب طولانی نشودو احیانا مخاطب را خسته نکند سعی می کنیم دراصطلاح، جان مطلب را باشما درمیان بگذاریم.

دراین بخش می خواهیم چند مورد هم ازمزیت های انتخاب رشته به صورت حضوری برای شما صحبت کنیم.

شاید مهمترین مزیت انتخاب رشته حضوری این است که چون مشاور و داوطلب روبه روی هم می نشینند بهتر همدیگر را می فهمند و باهم گفت و گوی موثرتری خواهند داشت چرا که یک مشاور زبده قطعا از روی زبان بدن، بسیاری از خلقیات داوطلب را می بیند و چون با داوطلب چهره به چهره می نشیند از روی تک به تک حرکات او می تواند بیشتر به شخصیت داوطلب پی ببرد و متناسب با شخصیت درونی داوطلب به او مشاوره بدهد، این مزیت در مشاوره ی غیرحضوری کمتراست و شاید یکی از معایب مشاوره ی غیرحضوری هم همین باشد.

مزیت دوم مشاوره ی حضوری این است که چون مشاور تنها به شما مشاوره می دهد تمرکز بیشتری روی کارش داردو وقت مشاوره فقط مختص شماست و می توانیدسوالات متعدد و بیشتری بپرسید. معمولا مشاورها در مشاوره ی غیرحضوری چندین نفر را همزمان مشاوره می دهند ازاین رو گاهی با تمرکز صددرصدی این کار انجام نمی شود. این نقیصه تاحدودی در مشاوره حضوری برطرف می شود.

به هرحال، مشاوره ی حضوری و غیرحضوری هرکدام مزایا و نواقصی دارندو قطعا هرکسی براساس دیدگاه خودش نظری دارد.

ما براساس احترام به سلیقه ی داوطلبین عزیز، در آکادمی انتخاب سبز، هم مشاوره ی حضوری و هم مشاوره ی غیرحضوری را با تیمی مجرب و متخصص راه اندازی کرده ایم و این انتخاب را به مخاطبین خود داده ایم که باهرکدام از دو نوع مشاوره که باسلیقه ی آنها هم خوانی دارد به پیش بروند.

https://esabz.co/product/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%DB%8C/

جهت خواندن مطالب بیشتر با عناوین گوناگون و کاربردی ، پیشنهاد میشود وارد سایت آکادمی انتخاب سبز شوید

نظر شما