شناسهٔ خبر: 63247 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغازنام نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر از امروز ۲۲مهر در سراسر کشور آغاز شد.

آغازنام نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  در راستای تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران در یک مرحله (بدون تمدید)  به‌مدت ۱۰روز از تاریخ ۹۹/۰۷/۲۲ لغایت ۹۹/۰۸/۰۲ از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

براساس قرارداد منعقد شده با «بیمه سرمد» خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود. براین اساس متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند و اعضایی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آن‌ها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل ) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است.

قرارداد بیمه تکمیلی از از تاریخ ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۳۱برقرار می‌باشد و تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو ارائه می‌شود.

براساس مقررات، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به ثبت‌نام در سامانه هنر کارت است.

نظر شما