شناسهٔ خبر: 63274 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد

با توجه به فراهم شدن امکان اعمال اولویت برای متقاضیان بومی، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از پنجشنبه ۹ آبان به روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ آذر تغییر کرد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اطلاعیه صادر کرد.

به دنبال اطلاعیه ۳ مهر ۹۹ بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه ۱۶ شهریور ۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ تاریخ ۲۷ مهر ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور تغییرات به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده آزمون استخدامی می رسد. 

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ۹۹ تا روز جمعه ۲ آبان ۹۹ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام کنند:

* افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، باید در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تایید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام کنند.

* متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام کنند.

* متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام کنند. پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تایید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود هستند زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنجشنبه ۹ آبان به روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ آذر ۹۹ تغییر کرد.

فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی در سایت سازمان سنجش قرار دارد.

نظر شما