شناسهٔ خبر: 63351 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

در کتاب «هایدگر؛ دامنه‌ی فلسفی و سیاسی اندیشه‌ی او» با ترجمه شروین اولیایی؛ دریدا و گادامر از هایدگر می‌گویند

اولیایی گفت: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی ویراست دوم «به ملاقات هایدگر» هستم و کتابی هم به زودی در انتشارات شوند منتشر می‌کنیم که بازهم کنفرانسی درباره‌ی هایدگر است.

دریدا و گادامر از هایدگر می‌گویند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ شروین اولیایی مترجم جوانی که به‌تازگی کتاب انجیل یهودا را ترجمه و با نشر ققنوس منتشر کرده است، به زودی دو اثر درباره هایدگر را به بازار نشر خواهد فرستاد.

اولیایی در گفت‌وگو با ایبنا ضمن بیان این مطلب گفت: پیش از این سه کتاب درباره‌ هایدگر با نام‌های «به ملاقات هایدگر» (انتشارات رخ‌داد نو)، «دیالوگ با هایدگر» (انتشارات ققنوس) و «واژه‌نامه‌ی هایدگر» (انتشارات ققنوس)‌با ترجمه من منتشر شده است و همچنین دو کتاب در انتشارات شوند به نام‌های «حکایت‌های ذن» و «امر الهی یونانی در نظر هگل، والتر ف. اوتو و هایدگر».

او افزود: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی ویراست دوم «به ملاقات هایدگر» هستم و کتابی هم به زودی در انتشارات شوند منتشر می‌کنیم که بازهم کنفرانسی درباره‌ی هایدگر است با عنوان «هایدگر؛ دامنه‌ی فلسفی و سیاسی اندیشه‌ی او» که در هایدلبرگ و در سال 1988 برگزار شد و ژاک دریدا، هانس گئورگ گادامر و فیلیپ لاکو لابارت در آن شرکت داشتند.

نظر شما