شناسهٔ خبر: 63564 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کنفرانس مجازی و بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» در سنگاپور

نشست بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» بناست از 19 الی 20 نوامبر در سنگاپور برگزار شود.

برگزاری کنفرانس مجازی و بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» در سنگاپور

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نشست بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» بناست از 19 الی 20 نوامبر در سنگاپور برگزار شود. این نشست که از سوی «کنفرانس بین‌المللی تحقیق» سازماندهی و برگزار می‌شود بنا دارد دانشمندان، محققان و دانش‌آموختگان فلسفه را گرد هم آورده و تجارب آن‌ها را در حوزه‌هایی چون فلسفه و سوسیالیسم را بررسی کند.

بحث و تبادل نظر درباره جنبه‌های نظری و عملی سوسیالیسم و رابطه آن با فلسفه از جمله اهداف این اجلاس است که بناست میان دانشجویان، اساتید و صاحب‌نظران و پژوهشگران این حوزه‌ها به بحث گذاشته شود.

نشست مذکور بنا دارد آرای صاحب‌نظران و محققان این حوزه فکری را به بحث و جدل گذاشته و آخرین تحولات در آن را با توجه به چالش‌های پیش رو در جهان به بوته نقد بگذارد. این کنفرانس مجالی است برای صاحب‌نظران، محققان و دانشجویان تا یافته‌های خود، نگرانی‌ها و نوآوری‌هایشان را در حوزه‌های نظری، تجربی و مفهومی ارائه کنند و از این طریق حوزه مطالعات فلسفه قاره‌ای را توسعه دهند.

«راجیو دوتا» از دانشگاه شوبهیت، «الساندرو دی ماسی» از دانشگاه میلان، «برانکا ماراسوویچ» از دانشگاه اسپلیت از جمله اعضای کمیته برگزاری این نشست هستند.
این نشست بناست به صورت مجازی برگزار شود.

نظر شما