شناسهٔ خبر: 63598 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۴۳ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۰ ثبت نام کردند/ یکشنبه آخرین مهلت

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰، گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۹ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

۴۳ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۰ ثبت نام کردند/ یکشنبه آخرین مهلت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فاطمه زرین آمیزی در گفتگویی اظهار داشت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

زرین آمیزی اظهار داشت: تاکنون ۴۳ هزار و ۱۱۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

نظر شما