شناسهٔ خبر: 63628 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند: بررسی هیجان از منظر حوزه‌های مختلف علوم انسانی

نشست‌هایی با موضوع «بررسی هیجان از منظر حوزه‌های مختلف علوم انسانی» به کوشش معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بررسی هیجان از منظر حوزه‌های مختلف علوم انسانی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ خوشه تحقیقاتی «آسیب‌شناسی دینی و اخلاقی» معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری وبینار بهشتی به مناسبت هفته پژوهش، نشست‌هایی با موضوع «بررسی هیجان از منظر حوزه‌های مختلف علوم انسانی» برگزار می‌کند.

این نشست‌ها 26 آذر ماه سال جاری از ساعت 14 الی 18/30 برگزار می‌شود و در نشست نخست از ساعت 14 الی 14/45 ناصر فکوهی، استاد انسان‌شناسی دانشگاه تهران درباره «رویکرد انسان‌شناسی شهری در بررسی هیجانات» سخن می‌گوید و سپس علیرضا مرادی استاد روانشناسی دانشگاه خوارزمی با موضوع «هیجان در بستر تاریخی فلسفه و علم» و محمد راسخ مهند درباره «بررسی سیر ویژگی‌های اجتماعی خشونت، ادب، غم و شادی و بازتاب آن در زبان» از ساعت 14/45 تا 16/15  سخنرانی می‌کنند.

از ساعت 16/15 تا 17 نیز عباس احمدوند دانشیار تاریخ و تمدن ملل اسلامی دانشگاه شهید بهشتی درباره «امکان‌سنجی تاسیس رشته تاریخ هیجان در ایران»  صحبت خواهد کرد.

همچنین از ساعت 17 الی 17/45 قاسم درزی، استادیار پژوهشکده قرآن دانشگاه شهید بهشتی با موضوع «ارائه متون مقدس به عنوان منبعی برای تاریخ هیجان در دوران باستان: مطالعه موردی قرآن» و مهدی پورمحمد استاد روانشناسی زبان از دانشگاه برن سوئیس از ساعت 17/45 الی 18/30 درباره «ارتباط بین زبان و پردازش هیجان؛ بررسی رویکردهای آزمایشگاهی» سخن می‌گوید.

دبیر این نشست‌های مهدی پورمحمد است و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست باید در ساعت جلسات بر روی لینک ورود مستقیم به نشانی https://www.sbu.ac.ir/webinar کلیک کنند.
 

نظر شما