شناسهٔ خبر: 63641 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد

دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است با توجه به شرایط عمومی ناشی از همه گیری و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فقط فایل پی‌دی‌اف کتاب چاپ اول خود را که در سال ۱۳۹۸ خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار ۱۳۹۸ درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

دبیرخانه همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه‌مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی «الوند» تلقی کرده و البته تنها کتاب‌های فرستاده‌شده (فایل پی‌دی‌اف کتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع‌رسانی عمومی، جایزه ادبی «الوند» با شرایط و قواعد زیر فراخوان سومین دوره را منتشر کرده است:

جایزه ادبی الوند به صورت خصوصی برگزار می‌شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می‌کند.

جایزه ادبی الوند در بخش قالب، سن، جنسیت، موضوع و… محدودیتی ندارد.

مهلت فرستادن آثار برای سومین دوره تا پایان آذر ۱۳۹۹ خواهد بود.

جایزه الوند مانند ۲دورۀ گذشته ۲ تندیس به برگزیدگان اهدا خواهد کرد. یک تندیس به‌عنوان برگزیده «کتاب سال شعر الوند» و یک تندیس ویژۀ «انجمن علمی نقد ادبی ایران» خواهد بود.

کتاب منتخب در بخش تندیس ویژۀ «انجمن علمی نقد ادبی ایران» توسط داوران انجمن بررسی و اعلام خواهد شد

شاعران و ناشران محترم می‌توانند به نشانی تلگرام@Ketabesaalealvandجایزه یا ایمیل jayezeyeadabiealvand@gmail.com کتاب‌ها را به دبیرخانه جایزه بفرستند.

در صورت طرح پرسش می‌توانید از طریق تلگرام با آدرس@Ketabesaalealvandارتباط برقرار کنید.

اخبار از طریق کانال تلگرامی جایزه به آدرس @jayezeyeadabiealvandاطلاع‌رسانی خواهد شد.

برگزاری آئین پایانی این دوره از جایزه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

نظر شما