شناسهٔ خبر: 64012 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آزمون زبان وزارت علوم برای سومین بار لغو شد

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: آزمون (MSRT ) که قرار بود ۲۶ دی ماه ۹۹ برگزار شود، با توجه به نظر دبیرخانه ستاد ملی مدیریت کرونای کشور لغو شد.

آزمون زبان وزارت علوم برای سومین بار لغو شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان ثبت نام شده در آزمون (MSRT ) می‌رساند با توجه به نظر دبیرخانه ستاد ملی مدیریت کرونای کشور، آزمون در روز جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹ برگزار نمی‌شود، تاریخ برگزاری متعاقباً تعیین و از طریق همین سامانه سجاد اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، قرار بود این آزمون در ابتدا ۲۳ آبان ۹۹ برگزار شود که به دلیل محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا لغو شده و به روز جمعه ۱۴ آذر ماه موکول شد.

دوباره بدلیل محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا آزمون ۱۴ آذر ماه لغو شده و اعلام شد در صورت عدم وجود منع برگزاری آزمون‌ها، آزمون فوق در روز جمعه تاریخ ۲۶ دی ۹۹ برگزار می‌شود.

سازمان امور دانشجویان در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد با توجه به نظر دبیرخانه ستاد ملی مدیریت کرونای کشور آزمون در روز جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹ برگزار نمی‌شود، تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام می‌شود.

نظر شما