شناسهٔ خبر: 64997 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه کتاب نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتری دارد/ ارائه کتاب «قهوه و قهوه‌خانه در ایران» در نمایشگاه

سید علی آل‌داوود، مولف و پژوهشگر گفت: برگزاری نمایشگاه پس از دو سال وقفه اتفاق خوبی است اما باید برای آن تبلیغات وسیعی صورت بگیرد، به شکلی که رادیو و تلویزیون باید در طول شبانه روز چندین بار تبلیغ و خبررسانی بشود.

فرهنگ امروز: سید علی آل‌داوود، مولف، پژوهشگر و نسخه‌شناس که مهمان غرفه مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی بود گفت: برگزاری نمایشگاه پس از دو سال وقفه اتفاق خوبی است اما باید برای آن تبلیغات وسیعی صورت بگیرد، به شکلی که رادیو و تلویزیون باید در طول شبانه روز چندین بار تبلیغ و خبررسانی کند.

او افزود: در حال حاضر مشکل گرانی کاغذ هم وجود دارد که باعث پایین آمدن قدرت خرید مردم شده است و من امروز مشاهده کردم افرادی که پس از پرسیدن قیمت کتاب‌ها متعجب شدند!

این نسخه‌شناس و مولف ادامه داد: گران شدن کتاب‌ها باعث پایین آمدن قدرت خرید کتاب‌دوستان است و برای مولف هم چندان خوشایند نیست. چون مولف دوست دارد که کتابش راحت‌تر به دست مخاطب برسد. 

سیدعلی آل‌داوود گفت: کتاب «قهوه و قهوه‌خانه در ایران و شصت گفتار دیگر» در غرفه بنیاد دایره‌المعارف بزرگ اسلامی ارائه شده که امیدوارم مورد استقبال اهل فرهنگ قرار بگیرد. 

غرفه بنیاد دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در راهرو 22 غرفه 15 قرار دارد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها:

نظر شما