شناسهٔ خبر: 65118 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

انواع هود داتیس| انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه

انواع هود داتیس| انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه

شرکت ایرانی داتیس از سال 1378 فعالیت خود را با تولید انواع اجاق گاز، فر و هود آغاز کرده است. محصولات تولیدی برند داتیس دارای تنوع بسیار زیادی هستند به طوری که امروزه بیش از 120 مدل لوازم آشپزخانه با کیفیت را تولید و عرضه می‌کند. از میان محصولات تولیدی برند داتیس، هود مخفی داتیس یکی از پرطرفدار ترین انواع هودهای موجود در بازار است. در واقع با خرید هود مخفی داتیس ، بوی نامطبوع هنگام آشپزی در آشپزخانه باقی نمی‌ماند. در ادامه مطلب به معرفی انواع هود داتیس می‌پردازیم.

انواع هود داتیس کدام است؟

امروزه در منازل به دلیل قرار گرفتن آشپزخانه در فضای داخلی منزل، استفاده از هود با مکش بالا و کیفیت مناسب برای تهویه منزل همواره ضروری است. شرکت داتیس با در نظر گرفتن طراحی جدید منازل، انواع هود با کیفیت را تولید و عرضه می‌کند. شرکت داتیس انواع هود آشپزخانه را در مدل‌های زیر عرضه کرده است:

  • هود مخفی داتیس
  • هود جزیره‌ای داتیس
  • هود مورب داتیس
  • هود شومینه‌ای داتیس
  • هود زیر کابینتی داتیس

انتخاب هر یک از این هودها برای آشپزخانه به سلیقه شما و دکوراسیون آشپزخانه بستگی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های انواع هود داتیس، به ویژه هود مخفی داتیس می‌پردازیم.

هود مخفی داتیس

هود مخفی داتیس یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین هودهای برند داتیس است. این مدل هود به دلیل طراحی ویژه و ظاهر جالبی که دارد همواره مورد پسند افراد قرار می‌گیرد. هود مخفی داتیس از جمله هودهای توکار است که درون کابینت قرار می‌گیرد. برای استفاده از این هود باید درب کابینت را باز کنید. در واقع با بسته بودن درب کابینت، تنها فیلتر هود و دکمه‌های تنظیم کننده آن مشاهده می‌شود. این هود دقیقا در بالای گاز نصب می‌شود و دارای قدرت مکش بالایی است. قیمت هود مخفی داتیس نسبت به کارایی آن مناسب می‌باشد.

هود مخفی داتیس در سه رنگ سفید، مشکی و استیل عرضه می‌شود و دارای تنوع بسیار زیادی است. برای خرید هود مخفی داتیس به نمایندگی‌های معتبر برند داتیس مراجعه کنید.

هود جزیره ای داتیس

هود جزیره‌ای داتیس با طراحی منحصر بفرد برای خانه‌هایی که گاز در وسط آشپزخانه قرار دارد، مناسب ترین انتخاب می‌باشد. شکل ظاهری این مدل هود همواره مورد تایید مشکل پسندان است زیرا هود جزیره‌ای به شکل استوانه‌ای، مکعبی و کره‌ای عرضه می‌شود. هود جزیره‌ای امکان نصب روی دیوار یا کابینت را ندارد و از سقف آویزان می‌شود. این هود در مقایسه با هود مخفی داتیس قیمت بالاتری دارد. از دیگر مزایای این مدل هود از برند داتیس می‌توان به استفاده از فیلتر زغالی در ساختار هود اشاره کرد، بنابراین امکان نصب هود جزیره‌ای بدون دودکش نیز وجود دارد.

هود زیر کابینتی داتیس

این مدل هود از برند داتیس برای نصب به فضای ویژه در بالای گاز احتیاج دارد. هود زیر کابینتی از انواع هودهای توکار است که دقیق زیر کابینت نصب می‌شود. اگر دوست دارید ظاهر هود مشخص نباشد، باید هود زیر کابینتی داتیس را تهیه نمایید. این مدل هود مانند هود مخفی داتیس بسیار پرطرفدار و کاربردی است. از جمله مزایا هود زیر کابینتی می‌توان به قیمت مناسب و قابلیت نصب آسان آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است، این مدل هود دارای 2 تا 3 دور موتور هستند و نسبت به سایر هودهای داتیس صدای بیشتری دارند.

هود شومینه ای داتیس

هود شومینه‌ای یکی از انواع کاربردی و پرطرفدار هودهای برند داتیس است. از مزایای ویژه این نوع هود می‌توان به زاویه قرارگیری آن نسبت به گاز اشاره کرد. هود شومینه‌ای همواره با زاویه 90 درجه نسبت به صفحه اجاق گاز نصب می‌شود، به همین دلیل به طور کامل مکش هوا را انجام می‌دهد. در این مدل هود سنسور تهویه دود تعبیه شده و همواره نسبت به سایر مدل‌های هود از جمله هود مخفی داتیس، قیمت مناسب تر دارد.

هود شومینه‌ای داتیس با مکش بالا و دور موتور زیاد، معمولا صدای کمی دارد و در رنگ‌های سفید، مشکی، استیل و شیشه‌ای عرضه می‌شوند.

هود مورب داتیس

هود مورب داتیس بدون نیاز به کابینت برای نصب، با زاویه‌ای 45 درجه نسبت به گاز قرار می‌گیرد. برای استفاده از هود مورب داتیس باید درب آن را باز کنید تا با مکش فوق العاده، هوا را تهویه کند. این مدل هود از برند داتیس در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل تولید می‌شود، بنابراین می‌توانید هود آشپزخانه را به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل خود ست کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، برند داتیس یکی از برندهای ایرانی و با کیفیت است که انواع مختلفی از هود و وسایل آشپزخانه را تولید و عرضه می‌کند. انواع هود داتیس شامل هود مخفی داتیس، هود زیر کابینتی، هود مورب، هود شومینه‌ای و غیره است. در این مقاله هر یک از این مدل‌ها را معرفی کردیم، شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود بهترین مدل هود را انتخاب نمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما