شناسهٔ خبر: 65253 - سرویس مسائل علوم‌انسانی
نسخه قابل چاپ

نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی بررسی می‌شود

کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» روز دوشنبه ۱۳ تیر به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز: کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» در روز دوشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۸ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این‌کرسی، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد غفاری قره‌باغ، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی می‌کند. ناقد این کرسی حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رودگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، است. غفاری به طرح ایده خود بر اساس مقاله‌ای با عنوان «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از دو منظر عرفانی و صدرایی» می‌پردازد. همچنین، حجت الاسلام مسلم گریوانی، پژوهشگر فلسفه و عرفان اسلامی، مدیر این کرسی خواهند بود.

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش ۳، پلاک ۷۱) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/irip/ch در این سخنرانی شرکت کنند.

نظر شما