شناسهٔ خبر: 7766 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۷ اثر از فعالیت‎های گروه کلام پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی در حال انتشار

ناصر ذولفقاری از انتشار ۷ اثر از فعالیت های گروه کلام پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسکا؛ کارشناس پژوهشِ گروه کلام پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی ضمن بیان این خبر گفت: این کتاب ها حاصل بخشی از فعالیت های این گروه می باشد که مراحل انتشار را پشت سر گذاشته و به زودی از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ناصری از کتاب های در حال انتشار این گروه نام برد و اذعان داشت: "کتابشناسی توصیفی مکتب تفکیک"، تالیف آقای هادی ربانی و کتاب های "اسلام و مسئله ذهن و بدن"، "نفس و بدن در متون دینی"، "نفس و بدن در فلسفه مشاء و حکمت متعالیه" که حاصل تلاش جمعیِ پژوهشگرانِ این پژوهشکده می باشد از جمله این آثار اند.

وی افزود: کتاب های "مسیحیت و مسئله ذهن و بدن"، "نظریه های این همانی در فلسفه ذهن" و "نظریه های دوگانه انگاری و رفتار گرایی در فلسفه ذهن" نیز که حاصل تلاش گروهی از مترجمان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی می باشد از دیگر کتاب های در حال انتشار این گروه است.

کارشناس پژوهش گروه کلامِ پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی در پایان این گفت و گو یادآور شد: نزدیک به ده پروژه دیگر از فعالیت های این گروه، مراحل نهایی خود را پشت سر گذاسته و برای انتشار آماده می شوند.

نظر شما