شناسهٔ خبر: 8230 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«او خوب سنگ می‌زند» در بوته نقد

روایت داستانی «او خوب سنگ می‌زند» با حضور مصطفی رحمان‌دوست نقد می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان؛ روایت داستانی «او خوب سنگ می‌زند» هجدهم آذر ساعت ۱۶:۳۰، با حضور مصطفی رحمان‌دوست نقد و بررسی می‌شود. مصطفی رحماندوست، مجید راستی و مزدا مرادعباسی به بررسی فیلمنامه «او خوب سنگ می‌زند» نوشته و ساخته سیدهادی محقق می‌پردازند که ساعت ۱۵ در موسسه فرهنگی سیدالشهدا به نمایش درمی‌آید.

«او خوب سنگ می‌زند» که فیلم برگزیده بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در بیست‌و‌هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در بخش نوجوان بوده است، داستان نوجوانی را روایت می‌کند که پدرش را از دست داده و با برادر و مادر خود زندگی می‌کنند. «بردو» برای این که بتواند خود را سر و سامان دهد راهی سفری می‌شود تا طلب پدر خود را پس بگیرد اما در میانه راه درگیر اتفاقاتی ناخواسته می‌شود.
دریافت پروانه زرین بهترین فیلمنامه در بخش مسابقه سینمای ایران و پروانه زرین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم بلند در بخش بین‌الملل، از جمله افتخاراتی است که این فیلم در آخرین جشنواره فیلم اصفهان کسب کرده است.
علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم و شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس میدان هفتم‌‌تیر، ابتدای مفتح جنوبی، موسسه فرهنگی هنری سیدالشهدا مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۹۰۲۸۱۰ تماس بگیرند. ​

نظر شما