شناسهٔ خبر: 9521 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«زمزم معرفت» در حرم حضرت معصومه(س) کلید خورد

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پاسخگویی اساتید و فضلای حوزه به پرسش‌های عقیدتی و دینی مردم در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب ضمن اعلام این خبر گفت: «زمزم معرفت» برنامه‌ای با رویکرد پرسش و پاسخ است که از روز شنبه، چهاردهم دی‌ماه جاری، با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به طرح مباحث اخلاقی، ‌تربیتی، دینی، احکام و مهدویت در این برنامه ابراز کرد:‌ حجج الاسلام والمسلمین تراشیون، همتیان و محمدی از جمله اساتید این برنامه هستند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره به صورت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت:‌ در این برنامه مجری و کارشناسان بر حسب موضوعات مربوطه، در شبستان امام خمینی(ره) حضور می‌یابند که در ۲۰ دقیقه نخست، طرح بحث از سوی کارشناس انجام می‌شود و در ادامه پرسش‌های مردم در این عرصه پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی از دهه کرامت امسال در روزهای سه شنبه و پنجشنبه در حرم مطهر در حال برگزاری است، افزود:‌ این برنامه که از این پس با رویکرد جدید و همه روزه برگزار می‌شود، از شبکه استانی قم (نور) و دیگر شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما