شناسهٔ خبر: 40696 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توسط کتابسرای تندیس؛ ترجمه رمان جنایی خالق هری پاتر به چاپ چهارم رسید

رمان «آوای فاخته» نوشته جی.کی.رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ چهارم می‌رسد.

 

آوای فاخته رولینگ

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رمان جنایی «آوای فاخته» نوشته جی.کی.رولینگ نویسنده شناخته شده و خالق هری پاتر با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس چاپ شده بود که به تازگی نسخه های چاپ سوم آن به پایان رسیده و قرار است به زودی به چاپ چهارم برسد.

در این رمان شخصیتی به نام کارآگاه کورمورن استرایک مشغول تحقیق درباره پرونده خودکشی یک مانکن فوق ممتاز است. کورمورن که بعد از انفجار مین در افغانستان، یک پای خود را از دست داده، در حال حاضر به عنوان کارآگاه خصوصی، روزگار سختی را پشت سر می گذارد؛ یک ارباب رجوع بیشتر ندارد و طلبکارها دوره اش کرده اند. او که به تازگی از نامزدش جدا شده به تنهایی در دفتر کارش زندگی می‌کند.

در ادامه داستان این کتاب، بعد از مراجعه فردی به نام جان بریستو به کارآگاه کورمورن، این مساله را با او در میان می گذارد که خواهرش لولا لندری، مانکن افسانه ای چند ماه پیش درگذشته و مرگش سر و صدای زیادی به پا کرده است. پلیس اعلام کرده لولا خودکشی کرده ولی جان حاضر به قبول این حکم نیست. به همین دلیل به کارآگاه خصوصی درمانده مراجعه می کند تا پرده از راز مرگ خواهرش بر دارد.

جی.کی.رولینگ این رمان را با نام مستعار رابرت گالبریت منتشر کرد.

ترجمه ویدا اسلامیه از این رمان، به زودی به چاپ چهارم رسیده و توسط کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می شود.

نظر شما