شناسهٔ خبر: 62427 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس بین‌المللی مطالعات بودایی و فلسفه دین برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی مطالعات بودایی و فلسفه دین در سال ۲۰۲۰ در توکیو برگزار می‌شود.  

کنفرانس بین‌المللی مطالعات بودایی و فلسفه دین برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  کنفرانس بین‌المللی مطالعات بودایی و فلسفه دین در ۱۴ تا ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۲۰ در توکیو، ژاپن برگزار می‌شود.
 
محور موضوعات شامل فلسفه بودا، بودیسم و پدیدارشناسی، بودیسم و تعامل اجتماعی، بودیسم و عدالت اجتماعی، کیهان شناسی بودایی، بودیسم در جهان در حال تغییر، بودیسم در دنیای مدرن، بودیسم، تجارت و روابط اقتصادی، بودیسم، مسیحیت و فلسفه دین، بودیسم، علوم انسانی و روش‌های قوم نگاری، بودیسم، علوم اعصاب و سلامت روان، بودیسم، روانشناسی و سلامت روان، بودیسم، وضعیت امروز و آینده نگری، رویکرد بودایی در فقه، فلسفه بودایی برای صلح، فلسفه بودایی زبان، فلسفه بودایی، ستاری شناسی و فرهنگ، روان درمانی بودایی، مطالعات بودایی به عنوان یک رشته و نقش آن در آموزش، مطالعات بودایی، فلسفه دین و… است.
 
همچنین متون و تفسیرهای بودایی در متن سنتی و معاصر، فلسفه تطبیقی، مقایسه با فلسفه‌های دیگر، فلسفه قاره و میراث معنوی کاتولیک، اخلاق متقابل فرهنگی، بودیسم آسیای شرقی، محیط زیست، فلسفه تجسم یافته، معرفت شناسی، بودیسم باطنی، اخلاق و مردم شناسی، اخلاق و روانشناسی، تاریخ بودیسم، حقوق بشر، تاریخ روشنفکری و فلسفه، گفتگوی بین ادیان درباره اخلاق، اخلاق پزشکی، متااخلاق، ذهن آگاهی و سلامت روان، فلسفه مدرن، فلسفه نیچه و بودایی، مطالعات آنلاین بودایی، اخلاق فلسفی، جهت گیری فلسفی، فلسفه و دیالکتیک مسیحی، فلسفه دین، سیاست، فلسفه و دین، کاربرد عملی بودیسم در روانشناسی غربی، دین و منطق در تحلیل فلسفی بودایی، ابعاد مذهبی گفتگوی بین فرهنگی، علم و بودیسم، فلسفه اجتماعی و سیاسی، فلسفه معنوی، ذهنیت اصلی در بودیسم زمین ناب، فلسفه بودایی تبت، متعالیه، دگرگونی بودا و … از دیگر محورهای این همایش است.
 
علاقه مندان به موضوعات خود می‌توانند با مراجعه به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۰/۰۷/tokyo/ICBSPR/sponsorship آثار خود را ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانیhttps://waset.org/buddhist-studies-and-philosophy-of-religion-conference-in-july-۲۰۲۰-in-tokyo مراجعه کنند.

نظر شما