شناسهٔ خبر: 20937 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه همکاری دانشگاه خوارزمی با دانشگاه خارجی

سرپرست دانشگاه خوارزمی از تقویت روابط بین الملل این دانشگاه خبر داد وگفت: برنامه همکاری دو جانبه با دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا، دانشگاه‌های آلمان، سازمان همکاری‌های بین‌المللی علم و پژوهش اتریش و دانشگاه وین در حال پیگیری است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدعلی سبحان الهی با اشاره به تقویت روابط بین‌الملل در دانشگاه خوارزمی گفت: تدوین برنامه همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه در حوزه ساختار و اجرا شروع شده است .

وی افزود: در حوزۀ ساختار به منظور نهادینه سازی همکاری‌های علمی بین المللی، تعیین اولویت‌ها و تسریع در همکاری‌هایی براساس امکان سنجی، مشاوران بین الملل دانشکده‌ها تعیین و شورای همکاری‌های علمی بین المللی تشکیل شده است .

سرپرست دانشگاه خوارزمی افزود: در حوزه اجرا نیز به دنبال ملاقات و نشست با طرف خارجی، برنامه همکاری دو جانبه با دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا، دانشگاه‌های آلمان، سازمان همکار ی‌های بین‌المللی علم و پژوهش اتریش OEAD و دانشگاه وین در حال پیگیری است.

وی افزود: در بخش توسعه ترافیک علمی و حضور متخصصان خارجی در دانشگاه دو برنامه انجام یافته است و چند برنامه دیگر در دستور کار است.

نظر شما