شناسهٔ خبر: 20856 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«به کودکان شلیک نکنید» به جشنواره فیلم امسال می‌رسد

کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» از نگارش نهایی فیلمنامه این فیلم و حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ انسیه شاه‌حسینی کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» که این روزها مشغول نگارش پایانی این فیلمنامه است درباره آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: این روزها سخت مشغول نگارش نهایی این فیلمنامه هستم.

وی درباره داستان «به کودکان شلیک نکنید» عنوان کرد: این فیلم نگاهی جهانی و کاملا متفاوت به مقوله جنگ و دفاع دارد و با اتفاقاتی که اخیرا در منطقه رخ داده به صورت جدی‌تری روی این فیلمنامه تمرکز کردم.

کارگردان «زیباتر از زندگی» ادامه داد: قصه «به کودکان شلیک نکنید» بسیار عاطفی و انسانی است و تاثیر بسیار زیادی روی مخاطبان خواهد گذاشت.

شاه‌حسینی از سیدسعید سیدزاده به عنوان تهیه‌کننده این فیلم نام برد و افزود: به امید خدا و به محض دریافت پروانه ساخت از سوی شورای پروانه ساخت تولید این فیلم را آغاز خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم «به کودکان شلیک نکنید» را برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

انسیه شاه‌حسینی فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» را که نماینده سینمای دفاع مقدس در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بود، در نوبت اکران دارد. این فیلم توانست در بخش جلوه‌های ویژه میدانی سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جایزه بخش تجلی اراده ملی را دریافت کند.

نظر شما